Welcome to The Rebellion Forums.

Please make an account or sign in as a guest.

If you wish to join us then make a topic in our recruiting section.

Thank you

    Hi everone

    Share
    avatar
    ADFOX


    Posts : 195
    Forum Grade Points : 3149
    Location : Dubai

    Hi everone

    Post by ADFOX on Thu Sep 17, 2009 4:44 pm

    my charecters are ADFOX & o_0. And well i suck Smile
    avatar
    Samurai


    Posts : 355
    Forum Grade Points : 3529
    Location : Sheffield, UK

    Re: Hi everone

    Post by Samurai on Thu Sep 17, 2009 4:47 pm

    Hello. Nice to see you've registered on the forum.
    avatar
    Payno


    Posts : 3079
    Forum Grade Points : 6425
    Location : Bournemouth, UK

    Re: Hi everone

    Post by Payno on Thu Sep 17, 2009 4:56 pm

    Welcome! Post all you want in this forum!

    Leave your MSN/PSN/Skype ID's here and we can all get you added.


    _______________________

    avatar
    ! Yumi !


    Posts : 675
    Forum Grade Points : 3828
    Location : France

    Re: Hi everone

    Post by ! Yumi ! on Thu Sep 17, 2009 5:13 pm

    welcome =)
    avatar
    Padraig


    Posts : 1534
    Forum Grade Points : 5211
    Location : Your base with a destab :O

    Re: Hi everone

    Post by Padraig on Thu Sep 17, 2009 5:49 pm

    Welcome Thumbs Up!!


    _______________________


    Hasta la Victoria Siempre
    avatar
    AtticusValo


    Posts : 1997
    Forum Grade Points : 4420
    Location : Birmingham, Alabama

    Re: Hi everone

    Post by AtticusValo on Thu Sep 17, 2009 6:09 pm

    hiyaaa


    _______________________

    avatar
    ADFOX


    Posts : 195
    Forum Grade Points : 3149
    Location : Dubai

    Re: Hi everone

    Post by ADFOX on Fri Sep 18, 2009 6:27 am

    nice to meet you guys Smile
    my PSN is: coolguy000
    n my msn is :c00l_guy@live.com
    avatar
    Emeka


    Posts : 230
    Forum Grade Points : 3025

    Re: Hi everone

    Post by Emeka on Fri Sep 18, 2009 7:55 am

    Hey Smile
    avatar
    Zoli


    Posts : 1437
    Forum Grade Points : 5019
    Location : Hungary ftw!!!

    Re: Hi everone

    Post by Zoli on Fri Sep 18, 2009 8:19 am

    welcome
    avatar
    FraRPetO


    Posts : 902
    Forum Grade Points : 3601
    Location : Denmark

    Re: Hi everone

    Post by FraRPetO on Fri Sep 18, 2009 9:22 am

    lol adfox is my old clanmate XD in DoW
    avatar
    ADFOX


    Posts : 195
    Forum Grade Points : 3149
    Location : Dubai

    Re: Hi everone

    Post by ADFOX on Fri Sep 18, 2009 1:03 pm

    hey fraz xD well u got stronger a found a good clan while i kept searching from then till now lol xD u remember when u were BB+ now ur A+ & btw we never got to play GH together Razz
    avatar
    FraRPetO


    Posts : 902
    Forum Grade Points : 3601
    Location : Denmark

    Re: Hi everone

    Post by FraRPetO on Fri Sep 18, 2009 4:09 pm

    Do you have Guitar Hero 5? LETS PLAY NOW!
    avatar
    ! Yumi !


    Posts : 675
    Forum Grade Points : 3828
    Location : France

    Re: Hi everone

    Post by ! Yumi ! on Fri Sep 18, 2009 4:17 pm

    nope franz XD never played tht game tbh XD
    avatar
    ADFOX


    Posts : 195
    Forum Grade Points : 3149
    Location : Dubai

    Re: Hi everone

    Post by ADFOX on Fri Sep 18, 2009 7:25 pm

    lol i didnt get 5 yet but i hve world tour xD i stopped playing it but ima get 5 n try to get back in shape
    avatar
    FraRPetO


    Posts : 902
    Forum Grade Points : 3601
    Location : Denmark

    Re: Hi everone

    Post by FraRPetO on Sat Sep 19, 2009 7:07 am

    im not talking to u yumi lol
    get gh5 its awesome Very Happy i gt he drums and guitar/bass Very Happy u can also make your own music Smile but i hoped it would have a hard song like through the fire and flames
    avatar
    ADFOX


    Posts : 195
    Forum Grade Points : 3149
    Location : Dubai

    Re: Hi everone

    Post by ADFOX on Sat Sep 19, 2009 7:38 am

    3 was the best TBH lol world tour was kinnda diffrent. i liked to drums & i liked to new guitar too btw did u try world tour? tbh i dont like gh5 playlist :s and i wanna know why does the NA version gets DLC and the EU doesnt
    avatar
    FraRPetO


    Posts : 902
    Forum Grade Points : 3601
    Location : Denmark

    Re: Hi everone

    Post by FraRPetO on Sat Sep 19, 2009 2:05 pm

    yeah i tried gh world tour and Pull Me Under is my favorite swong Very Happy
    gh5 is good enough imo
    the best song is "Do you feel like we do" by Peter Frampton, 13 minute song with awesome solos
    and you can download many songs for it Very Happy
    what kind of dlc? theres already songs you can download...
    avatar
    ADFOX


    Posts : 195
    Forum Grade Points : 3149
    Location : Dubai

    Re: Hi everone

    Post by ADFOX on Sun Sep 20, 2009 8:58 am

    like in GH 3 if u go to the EU PSN store there arent any songs u can download but if u go to the NA store you'd find plenty .... and world tour i cant find any songs to download lol
    avatar
    FraRPetO


    Posts : 902
    Forum Grade Points : 3601
    Location : Denmark

    Re: Hi everone

    Post by FraRPetO on Sun Sep 20, 2009 9:14 am

    There's many you can download through the game Very Happy Haven't you ever heard of GHTunes?
    avatar
    ADFOX


    Posts : 195
    Forum Grade Points : 3149
    Location : Dubai

    Re: Hi everone

    Post by ADFOX on Sun Sep 20, 2009 9:21 am

    well i dont know about GH5 but in WT i can only download tunes uploaded by ppl not original songs xD like GH3 if u visit the NA store there r many songs n albums u can download like linkin park no more sorow n stuff
    avatar
    FraRPetO


    Posts : 902
    Forum Grade Points : 3601
    Location : Denmark

    Re: Hi everone

    Post by FraRPetO on Sun Sep 20, 2009 10:15 am

    GH5 has also customs songs by other people and other original songs
    and you can download some gh wt songs there i hope one day we will be able to download gh3 songs =D

    Sponsored content

    Re: Hi everone

    Post by Sponsored content

      Similar topics

      -

      Current date/time is Sat Sep 23, 2017 10:37 am