Welcome to The Rebellion Forums.

Please make an account or sign in as a guest.

If you wish to join us then make a topic in our recruiting section.

Thank you

    Rebellion Weekly Training Sessions

    Share
    avatar
    ! Yumi !


    Posts : 675
    Forum Grade Points : 3910
    Location : France

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by ! Yumi ! on Tue Sep 08, 2009 7:35 pm

    restart in res ftw isnt it des lol
    avatar
    ! Yumi !


    Posts : 675
    Forum Grade Points : 3910
    Location : France

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by ! Yumi ! on Mon Sep 21, 2009 9:33 pm

    epic training room tonight ftw !
    avatar
    Samurai


    Posts : 355
    Forum Grade Points : 3611
    Location : Sheffield, UK

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by Samurai on Mon Sep 21, 2009 9:34 pm

    TSNE with restart spam FTW!!!
    avatar
    ! Yumi !


    Posts : 675
    Forum Grade Points : 3910
    Location : France

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by ! Yumi ! on Mon Sep 21, 2009 9:35 pm

    last return to briefing was the best lmao
    avatar
    Samurai


    Posts : 355
    Forum Grade Points : 3611
    Location : Sheffield, UK

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by Samurai on Mon Sep 21, 2009 9:42 pm

    ! Yumi ! wrote:last return to briefing was the best lmao
    lol and it was successful, they kicked me just after that and you were host and I rejoined on CPL and you ended the game. Epic lols tbh.
    avatar
    ! Yumi !


    Posts : 675
    Forum Grade Points : 3910
    Location : France

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by ! Yumi ! on Mon Sep 21, 2009 9:49 pm

    yeah it couldnt stop laughing cuz they said yes to return briefing lol then moaning . so funny
    avatar
    ! Yumi !


    Posts : 675
    Forum Grade Points : 3910
    Location : France

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by ! Yumi ! on Tue Sep 22, 2009 7:49 pm

    that was fun =) com on 1vs1. xm8. lol big noob. yumi all killls aa. and so on ... XD
    avatar
    Samurai


    Posts : 355
    Forum Grade Points : 3611
    Location : Sheffield, UK

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by Samurai on Wed Sep 23, 2009 7:36 am

    My memory's a bit hazy but I remember BB & MM Base well, solid_yoyas was butt hurt because we owned him.
    avatar
    Payno


    Posts : 3079
    Forum Grade Points : 6507
    Location : Bournemouth, UK

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by Payno on Wed Sep 23, 2009 7:38 am

    That guy called Anima constantly challenged Yumi to a 1v1 for about an hour.


    _______________________

    avatar
    Samurai


    Posts : 355
    Forum Grade Points : 3611
    Location : Sheffield, UK

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by Samurai on Wed Sep 23, 2009 7:42 am

    Payno wrote:That guy called Anima constantly challenged Yumi to a 1v1 for about an hour.
    Haha I remember. I can't believe people like him exist.
    avatar
    ! Yumi !


    Posts : 675
    Forum Grade Points : 3910
    Location : France

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by ! Yumi ! on Wed Sep 23, 2009 10:13 am

    u forgot something payno. it was 2:30 am >_< XD

    Sponsored content

    Re: Rebellion Weekly Training Sessions

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Wed Dec 13, 2017 11:26 pm